joi, 7 mai 2009

Treptele de varsta ale magiei dansului...

Mai intai un antrenament usor, de incalzire, in pampersi...

Dupa ce anii au trecut in zbor, s-au cernut talentele si iata ce a rezultat:

Dar ce-ati vazut nu este totul... Culmile perfectiunii dansului chiar se pot atinge! Priviti!

In care postura v-ati dori sa fiti? In care dintre ele va regasiti cel mai bine?

Indiferent ce ati ales, va ofer cu drag un premiu cu aroma speciala de LAMBADAAA... de al carei triumf prin anii 1992 cred ca va mai amintiti...

21 de comentarii:

loristiuj spunea...

mmm... dirty dancing... acolo mă regăsesc eu... la numărul 2 :-) am văzut foilmul ăsta de zeci de ori în liceu... :-)

Hey, hey hey baby!
I want to know if you'll be my girl

LZ spunea...

Ce trepte! Si ce de magie! Frumos!

Manole spunea...

Io vreau...in prima! Nah, acolo se gaseste cineva care sa ma gadile intre cornite...si nu ma intreaba nimic despre ...ce e de mancare, unde e camasa...sau sa intreb...azi ce-ai facut la scoala! :D :D :D

pescarusul argintiu spunea...

Ei, Lori, alte timpuri, ale anilor de scoala...
"Dirty Dancing", da, filmul romantic drag multora dintre noi, aparut prin 1987...
Ma bucur ca ai optat pentru spiritul dansului de la numarul 2, te incadrezi perfect :)
Raspunsul nu poate fi decat YES la framantarea acelei intrebari evocate de melodie!

pescarusul argintiu spunea...

LZ, treptele sunt de fiecare data aceleasi, optiunile luate la fiecare palier de varsta se mai schimba...
Magia dansului este puternica si stimuleaza energiile creatoare.
Nu ne-ai destainuit alegerea ta!

pescarusul argintiu spunea...

Mestere, nu-i rau sa fii pe acolo, printre acesti bebelusi irezistibili!
Pare confortabil la prima vedere, dar acest statut are si limitari, fiind mai mereu dependent de bunavointa adultului ;)
Daca ai chef sa schimbi muzica si ritmul, ce faci?
Chemi adultul, vociferand, ca doar el stie sa umble la butoane...
Gata, te-am consemnat pentru locul 1!

Cristian Lisandru spunea...

Am urcat treaptă cu treaptă în această poveste a dansului. Şi mi-am amintit şi de Lambada, o melodie care ne-a trezit fiori de emoţie tuturor...

pescarusul argintiu spunea...

Cristi, nici nu se putea altfel, decat pasind cu zambet si cu emotie pe fiecare treapta, spre rafinamentul artistic :)
Asa este, pretutindeni eram invadati de Lambada, de acordurile ei tineresti si de stilul saltaret, inconfundabil, al miscarilor...
Ma bucur ca te-ai regasit in aceste evocari ale artei dansului!

anamariadeleanu spunea...

cineva, foarte drag, sufletului meu, mi-a ssugerat, nu doar o dta, sa invat sa dansez (en) pas de deux...
multunesc Pescaruule argintiu, dar cu toate ca nu am sanse la premiu, eu il cedez celor care stiu cu adevarat sa danseze
:)

pescarusul argintiu spunea...

Ana Maria, la tine au invatat mai intai gandurile sa danseze, in piruete gratioase sau in pasi plutitori de vals!
Pana la a dansa si in fapt, nu doar metaforic, distanta e doar de... un pas.
Apoi magnetismul dansului te conduce singur, spre deslusirea ritmurilor. Trebuie doar acel pas, pentru a fi pe ringul de dans.
Premiul acesta are rol vitaminizant si se administreaza obligatoriu oaspetilor mei de suflet, asa ca pleci cu el acasa! :)

INCERTITUDINI spunea...

Ce sa zic? sa nu te superi, pescarus!
Daca am vreo mare placere pe lumea asta , aceea este valsul!
Apoi, venind dintr=o zona unde oamenii sunt veseli , canta si danseaza, mai ales de sarbatori, imi plac foarte mult dansurile populare.
In facultate, chiar m-am dus cateva luni la nishte ore de pregatire.
Cam asta este!

pescarusul argintiu spunea...

Gina draga, cum sa ma supar, se poate? :)
Valsul este un admirabil dans de societate, nemuritor si fara varsta.
Esti invitata mea sa savurezi acest regal concertistic de valsuri, semnat Andre Rieu!
http://www.trilulilu.ro/gabriella7/58fd645dd48dbf
Cat despre dansurile populare, este minunat ca te-au pasionat din studentie si le indragesti si acum!
O seara frumoasa!

starsgates spunea...

:)Uite că lambada a fost ritmul pentru teza de la romana, pescărusule.:)
Merci!:)

pescarusul argintiu spunea...

Nici ca se putea mai bine, Starsgates! :)
Inseamna ca de bucurie ca au scapat, au dansat relaxati, pe ritmuri de Lambada.
In privinta ta, cred ca ai optat tot pentru voiosia acestui dans, sa fii in ton cu tineretea ;)

Anonim spunea...

Lipseste o veriga in lantul preferintelor exprimate.
Acel video (urmator lui Dirty Dancing) mi-era destinat mie :-). Nici nu-ti poti imagina ce mare bucurie imi creaza atmosfera muzicala de-acolo... pe ea dansez oricind, in special alone.

pescarusul argintiu spunea...

Manon draga, iata ca patrunzatorul tau spirit de observatie a detectat lipsa acelei verigi! ;)
Eu doar am incercat sa schitez cateva etape si tipologii ale artei dansului, pentru a provoca marturisiri :)
M-am gandit ca exista destule preferinte pentru acea atmosfera la care faci referire si ma bucur mult ca te inscrii si tu la savurarea ei.
Continua sa dansezi, tonusul va fi mereu revigorant!

floris spunea...

Pescarus,abia acum am reusit sa iti raspund la postarea ta,desi de citit am citit-o in prima zi cand ai asternut-o pe pagina virtuala.Sper sa iti placa raspunsul meu.Te astept cu tot dragul.

pescarusul argintiu spunea...

Floris draga, ai raspuns minunat, cum numai tu o puteai face :)
Iti multumesc si ma bucur ca porti mereu valsul in suflet!
Cateva versuri, pentru tine:

"Peretii, o umbră
Valsează cu mine
E seară, e astăzi
E ieri
Si e bine

O umbră, peretii
Valsează
Cu mine
E seară,
E ieri
Va fi astăzi
E bine...

Fereastra, solemnă
Sclipeste
Spre mine
O sală de bal
Cristal
Si e mâine..."

(Ovidiu Mantaluta)

CELLA spunea...

mie-miplac toate, toate
da'... am şi vise ... în rochia mea roşie :)
pot ?
TANGO PAION

pescarusul argintiu spunea...

CELLA draga, esti incantatoare, ca de obicei!
In sufletul tau atat de larg este loc pentru toate genurile pline de farmec ale dansului, dar in el exista si o mare slabiciune pentru regele "tango"...
Iti multumesc ca ai adus cu tine pasiunea pentru tangoul vesnic tanar!
"Tango Milonga" si rochia rosie in care arati magistral m-au cucerit definitiv :)
O noapte leganata soptit de firele dansului!

Bibliotecaru spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=cIWhOjtypvU