marți, 12 mai 2009

Ce-ai fi fost, daca...?

Dacă eram o lună, aş fi fost APRILIE.
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost VINERI.
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost AMURG.
Dacă eram un animal marin, aş fi fost un DELFIN.
Dacă eram o direcţie, aş fi fost ASCENDENTA.

Dacă eram o virtute, aş fi fost CANDOARE.
Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost REGINA MARIA.
Dacă eram o planetă, aş fi fost SOARE.
Dacă eram un lichid, aş fi fost MUSTUL.
Dacă eram o piatră, aş fi fost CHIHLIMBAR.

Dacă eram o pasăre, aş fi fost PESCARUS.
Dacă eram o plantă, aş fi fost o FREZIE.
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost PLOAIE DE VARA.
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost HARPA.
Dacă eram o emoţie, aş fi fost PASIUNE.

Dacă eram un sunet, aş fi fost SUSUR DE IZVOR.
Dacă eram un element, aş fi fost OXIGENUL.
Dacă eram un cântec, aş fi fost "One more try".
Dacă eram un film, aş fi fost "Pe aripile vantului".
Dacă eram un serial, aş fi fost "Linia maritima ONEDIN".

Dacă eram o carte, aş fi fost "CEL MAI IUBIT DINTRE PAMANTENI".
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost HEIDI.
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost un platou cu pastrav la gratar in sos alb.
Dacă eram un oraş, aş fi fost VENETIA.
Dacă eram un gust, aş fi fost dulce-acrisor.

Dacă eram o aromă, aş fi fost VANILIE.
Dacă eram o culoare, aş fi fost VERDE.
Dacă eram un material, aş fi fost BORANGIC.
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost ZBOR.
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost CEI DOI OCHI.

Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost SURASUL.
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost LIMBA ROMANA.
Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost DEGETICA.
Dacă eram o formă, aş fi fost un CUB.
Dacă eram un număr, aş fi fost 13.

Dacă eram o maşină, aş fi fost Masina-timpului.
Dacă eram o haină, aş fi fost o vaporoasa rochie azurie.

Am preluat prin bunavointa ADELINEI aceasta idee de postare, primita de ea ca Leapsa si adaptata de mine in punctul terminus al fiecarei definiri.

Oricine doreste si este interesat, o poate prelua. Nu voi face nominalizari, alegerea va apartine.

22 de comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Foarte interesant, pescarus!
Cred ca il preaiau; cred,spun.

Anonim spunea...

Nu mi-am pus niciodata intrebarea ce as fi fost daca...inca ma mai gandesc daca sa il preiau sau nu ...
Frumos - blogul tau :)

anamariadeleanu spunea...

prea multe si prea frumoase pt rigoarea si regularitatea unui cub; eu te vad in toate, cuprinsa intr-o sfera

mmary spunea...

E foarte frumos ceea ce vrei sa fii,iar eu cred ca deja: "ESTI" ....un frumos pescarus argintiu ce pluteste pe undele ascendente ale unui amurg revarsat din soare,...,esti o frezie ce stralucind de candoare face confidente unei delfin fericit ca ploaia de vara ,cu straluciri de chihlimbar,il mangaie cu pasiune purtandu-l pe linia maritima Onedin,...esti oxigenul care plutind pe aripile vantului,ne sopteste, pe acorduri suave de harpa,ca suntem cei mai iubiti dintre pamanteni...esti pasiune...esti tot ce vrei tu sa fii...

Cristian Lisandru spunea...

Tare interesant ceea ce ai vrea să fii. Mărturisesc, totuşi, că îmi place aşa cum eşti, aşa cum te-am cunoscut prin intermediul blogurilor...

pescarusul argintiu spunea...

Draga Gina, as fi onorata daca ai prelua acest material! :)
Ma bucur ca il consideri interesant.
Este un joc-provocare spre autodefinire si o calatorie introspectiva printre identitati.
Cu siguranta ca tabloul zugravit de tine cu har poetic desavarsit, ar fi extrem de admirat si apreciat!
Abia astept sa ma las cucerita de luminile lui!

pescarusul argintiu spunea...

Angel, iti multumesc pentru vizita si comentariul tau!
Mi-ar placea sa te hotarasti si sa intri in acest joc :)
Intreaba-te si vei vedea ca vei afla multe lucruri noi ;)
Ma bucur ca iti place la mine, te voi vizita si eu, in curand!

elite spunea...

Dacă eram o lună, aş fi fost DEMBRIE.
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost MIERCURI.
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost DIMINEATA.
Dacă eram un animal marin, aş fi fost un RAC.
Dacă eram o direcţie, aş fi fost..DIRECTIA DORITA!
Dacă eram o virtute, aş fi fost CONSTIICIOZITATEA
Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost VRANCIOAIA.
Dacă eram o planetă, aş fi fost LUNA.
Dacă eram un lichid, aş fi fost APA
Dacă eram o piatră, aş fi fost RUBIN
Dacă eram o pasăre, aş fi fost RANDUNICA.
Dacă eram o plantă, aş fi fost o CRIZANTEMA.
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost PLOAIE
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost CHITARA.
Dacă eram o emoţie, aş fi fost EU.

Dacă eram un sunet, aş fi fost LINISTE.
Dacă eram un element, aş fi fost OXIGENUL.
Dacă eram un cântec, aş fi fost "SA MORI DE DRAGOSTE RANITA".
Dacă eram un film, aş fi fost "OMUL FARA CHIP"
Dacă eram un serial, aş fi fost DALASS
Dacă eram o carte, aş fi fost SIGUR O CARTE DE MATE!
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost ETITA CU CHIBRITURILE.
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost ORICE
Dacă eram un oraş, aş fi fost IASI.
Dacă eram un gust, aş fi fost SARAT
SI ASA MAI DEPARTE..DAR EU SUNT DOAR EU SI ATAT!

pescarusul argintiu spunea...

Ana Maria, poate ca ai dreptate, dar cubul ofera stabilitate si protectie, nu se rostogoleste la primul impuls si apoi in el se
poate inscrie si o sfera :)
El are ferestre pe fiecare latura, acoperis si podea, dar la nevoie se poate ermetiza.
Cand vrea mobilitate, deschide o fereastra si invita sfera sa iasa afara, pentru a de deplasa in numele lui.
Ma vezi bine si ma intuiesti corect, dar am ales cubul si pentru gustul zaharului cubic, savurat in copilarie ;)
Oricum, ideea de simetrie nu dispare.
O seara muzicala, leganata pe melodii de Eurovision!

pescarusul argintiu spunea...

Draga Mmary, compozitia ta atat de curgator asternuta, m-a coplesit si m-a emotionat profund!
Iti multumesc mult pentru aceste minunate constructii metaforice, ce dau la iveala maiestria ta literara remarcabila.
As fi extrem de bucuroasa daca ai accepta sa participi si tu la aceasta incercare de autodefinire.
Esti un fuior de ganduri si simtiri binecuvantate!

pescarusul argintiu spunea...

Cristi, iti multumesc mult pentru gandurile tale luminoase!
Ai dreptate, eu sunt EU, asa cum ma reflecta mediul virtual, toate celelalte contururi schitate imaginar sunt jocuri de creativitate, in care insa ma regasesc.
O seara bogata in tonuri literare si in impulsuri ale autocunoasterii!

pescarusul argintiu spunea...

Draga Elite, esti TU, o prietena draga si extraordinara!
Ai schitat rapid un portret complex si emotionant, care-mi reconfirma cele stiute deja despre puternica ta personalitate :)
Alte lucruri le-am aflat acum in premiera, scumpa fetita cu chibrituri!
Mi-ar fi placut sa stiu cu ce figura geometrica te identifici, ca dascal ultrapasionat de matematici...
In rest, vreau sa ramai exact asa, TU insati, acea fiinta deosebita si om exemplar, care ne-ai bucurat mereu si ne-ai starnit deseori admiratia!

starsgates spunea...

Dacă o să am timp, intru în horă.:)
Poate vineri.:)

Paul spunea...

ACELASI OM...PAUL !

pescarusul argintiu spunea...

Starsgates, este oricand binevenita o astfel de initiativa!
Hora te asteapta, nu te ingrijora ;)
Ma bucur ca te-a cucerit ideea.
Keep in touch! :)

pescarusul argintiu spunea...

Paul, minunat raspuns! :)
As mai completa eu: un OM adevarat, dintr-o bucata!

loristiuj spunea...

preiau şi eu :-)

pescarusul argintiu spunea...

Lori draga, nu pot decat sa ma bucur mult de alegerea ta!
Am fost si am vazut cat de frumos te-ai definit :)
Esti minunata in fiecare intruchipare!

Anonim spunea...

Mie imi plac horile... pe cind ma intorc e numa bun de start :-).
Chiar interesanta idea.

pescarusul argintiu spunea...

Manon, ma bucur ca ti s-a parut si tie interesant acest joc :)
Ca veritabila ardeleanca ce te afli si vrednica fiica de romani, prinsul in cercul horelor iti sade de minune! ;)
Sa revii degraba din departarile unde vei zbura, multora ne vei lipsi!

Adelina spunea...

Super descriere! Îmi place! :) Acum am avut timp să-ţi răsfoiesc blogul...

pescarusul argintiu spunea...

Adelina, ma bucur ca ai reusit sa poposesti si pe meleagurile mele!
Te asteptam si imi pare bine ca leapsa "culeasa" de la tine a fost preluata de oaspeti fini si prieteni de suflet :)
Esti oricand binevenita, o zi frumoasa!