luni, 23 iunie 2008

Voi v-ati gasit CALEA ?


"Cine sunt eu
atunci când mă privesc prin ochii mei?

Un fir de iarbă sau un bob de rouă,
pierind la prima rază
ce soarele-o descântă...

Un val izbit în stânca de pe tărmuri
şi risipit în marea cea adâncă...

Sau urma unui pas printre nisipuri,
ce piere risipită de un vânt...

Sau un ecou pierdut în depărtare,
a ceea ce a fost cândva cuvânt...

Cine sunt eu?
Un chip luat din ţărână,
şi plămădit cu drag de mâna Ta.

Un pumn de lut...
Dar Tu mi-ai dat suflare,
m-ai aşezat mai sus decât o stea.

De sunt ceva în lumea asta moartă,
nu sunt prin ceea ce-am făcut,
ci sunt, fiindcă Tu eşti Acel Ce Este...
şi eu prin Tine SUNT un început!

Cine sunt eu
când mă privesc prin Tine?

Sunt cel pe care-atâta l-ai iubit
încât Ţi-ai părăsit dumnezeirea
şi viaţa-Ţi pentru mine ai plătit!

Şi... de mă-ntrebi acum „cine sunt eu?”
ştiu să-ţi răspund:
sunt fiu de Dumnezeu!"


("Cine sunt eu ?" - Rely Tarniceri)


Frank Sinatra - MY WAY

And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I'll say it clear,
I'll state my case, of which I'm certain.

I've lived a life that's full.
I've traveled each and every highway;
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I've had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the by way,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!



Robbie Williams ft. Nicole Kidman- Somethin' Stupid

Privindu-va adanc in suflet, cu sinceritate, considerati ca v-ati gasit CALEA, drumul in viata, pe care sa pasiti hotarat si demn, fara regrete, pregatiti sa faceti sacrificii pentru a va implini cele mai arzatoare vise ?

14 comentarii:

Anonim spunea...

Eu pescarus drag, zic numai ca, firisoare de Lumina vie, ma conduc pe Calea mea...si zic ca e bine, si mai zic ca si aripile tale tresar spre aceeasi Cale :)
Mangaierile aripilor tale, ma incanta, ca de fiecare data, gasesc in seninul coltisorului tau de zbor, boare si foc, bob de Lumina, si, uite ca tot revin, revin pentru ca ma simt bine imbratisata de roua cuvintelor tale, de zambetul tau optimist, de blandetea ta draga prietena de suflet :)
O seara de sanzaiene senina si fie ca Zanele bune sa-i aduca Marei tale putere, sanatate si nooc, iar tie, zambet si iubire, mereu :)
Multumesc suflet blajin :)
Sibilla

Anonim spunea...

Pescarusule, cu timpul Calea ne gaseste...acuma depinde si cum ii este drumul...si cu cine mergi la drum...mai urci un munte...mai cobori in hau...mai culegi macii de pe campie!

Bibliotecaru spunea...

By the way, aş adăuga un film vechi şi romantic semnat de
Sydney Pollack: THE WAY WE WERE

pescarusul argintiu spunea...

Sfinxule scump cu navalnice vapai sibilline si sclipiri mereu intelepte si cuceritoare, cat de bine intuiesti tu, de fiecare data, esenta lucrurilor ! :)
Fluidul care circula fara odihna intre vasele comunicante ale sufletelor noastre este o realitate vie care nu mai trebuie demonstrata, caci ea se reconfirma mereu, cu orice prilej ;)
Din cateva metafore proaspete si vii m-ai creionat exact, parca mi-ai fi oglinda :)
Multumesc pentru lumina binelui si forta sperantei pe care le imprastii in jur, pe oriunde treci in zborul tau lin, de o neasemuita frumusete :)
Da-mi voie sa te imbratisez din nou, aducandu-ti pe aripile mele aromele tari de rasina si brad ale muntilor nostri atat de dragi tie si sa-ti picur pe frunte apa neinceputa de izvor in sfanta zi de Sanziene ! :)
Cu mult drag,
Cora

pescarusul argintiu spunea...

Draga Manole care o porti cu tine in suflet mereu pe Ana, pentru mine esti exemplu de intelepciune, de onestitate si demnitate :)
Interactionand cu lumea ta pe care ne-ai dazvaluit-o generos si rabdator, nu de putine ori, m-ai provocat la introspectie si autoanaliza.
Semanam in multe privinte, cele esentiale :)
Iti multumesc pentru prezenta ta si pentru dibacia ta neintrecuta de Mester in observarea zbaterilor lumesti ;)
Te invit intr-o excursie in care sa culegem toti macii de pe campia sufletelor noastre, daca tot ai pomenit de maci :)
Cat despre Calea ta, sunt ferm convinsa ca ai gasit-o si ca o parcurgi hotarata si cu fruntea sus, fara ezitari...

pescarusul argintiu spunea...

Draga Bibliotecaru,
Tu propui un film romantic si vechi, fara indoiala valoros si remarcabil, daca poarta semnatura regizorala a regretatului Sydney Pollack.
Voi da curs invitatiei tale si apoi voi cauta sa inteleg raspunsul tau nerostit la intrebarea mea din generic :)

starsgates spunea...

Calea mea? Privesc spre cer,de unde steaua mea norocoasă îmi călăuzeşte paşii. Problema e că privind spre cer, din când în când mai dau în câte o groapă.:)

pescarusul argintiu spunea...

Draga Starsgates, in lungul drum al devenirii personale si pe calea cea grea a luptei pentru adevar si adevaratele valori ale spiritului, este inerent si aproape firesc sa ne mai impiedicam si de uscaturi sau sa ne mai opintim in cate o groapa :)
Tot ce trebuie sa facem este sa credem cu tarie in steaua noastra norocoasa, cum spui tu, si sa ne urmam CALEA, cu fruntea sus, sufletul usor si cugetul liber, mai departe, spre noi izbanzi.

Anonim spunea...

Cora, ne gasim cu adevarat calea pana la urma?

pescarusul argintiu spunea...

Draga Oana, credinta mea nezdruncinata e ca ne-o vom urma negresit :)
Caci de gasit, am gasit-o, stii bine ;)
Sa fim doar atente sa ne alimentam cu un combustibil de calitate, eventual si cu catalizatori, pentru a nu se gripa motorul si a atinge o viteza optima de deplasare :)

greenfield spunea...

Eu sunt impacata cu mine insami, chiar si atunci cand nu e totul perfect...

Anonim spunea...

O seara de Sanzaiene pe masura sufletului tau curat si cald draga pescarus drag mie :)
Zbor lin si sa ai parte mereu de blandete si muguri de Lumina !
Sibilla

pescarusul argintiu spunea...

Draga Greenfield,
E un lucru bun si intelept sa fim impacati cu noi insine, atunci cand ne propunem sa facem un bilant al cresterilor si uneori al scaderilor noastre. Si mai ales este conditia esentiala pentru a putea merge mai departe, sa invatam sa fim toleranti cu noi insine, fara insa in a ne scalda in automultumire si suficienta.
Iar perfectiunea este un ideal spre care toata viata tindem sa ne apropiem, fiindu-ne imbold si aripa de zbor :)

pescarusul argintiu spunea...

Floricica de colt impletita cu mireasma gingasa de sanziene, iti multumesc pentru ca stii mereu atat de bine sa-mi arati ca-mi esti aproape ! :)
Cu voia bunului Dumnezeu si a rugilor tale inaltate spre Cer, greul a fost depasit si micuta mea Sanziana si-a regasit zambetul si voiosia, luptand sa prinda puteri si straduindu-se sa ne uimeasca din nou cu zburdalnicia si neastamparul copilaresc.
Azi ti-am spus cat de mult iubesc sufletul tau mare si generos, scaldat in Lumina ? :)
Iti doresc sa fii fericita alaturi de Zoran, zimbrul tau cel tanar si aproape de toti cei in care te regasesti si care te intregesc !