sâmbătă, 8 martie 2008

Sa renastem impreuna cu primavara !

Trebuie sa marturisesc ca o perioada de timp s-a instaurat o anumita stare de acalmie in mijlocul acestor pagini de blog, provocata probabil de tavalugul de metamorfoze interioare prin care fiecare dintre noi trece o data cu sosirea fiorilor placut racorosi si proaspeti ai primaverii.
Am citit intre timp multe articole pe diferite bloguri si am apreciat ravna consecventa a "confratilor" mei de blog de a trata multitudini de teme si subiecte de interes, fie el politic, economic, social sau din domeniul culturii.
Raman insa la convingerea ca dincolo de orice alta provocare informationala, trebuie sa facem fata unei alte provocari exterioare, cat se poate de reala si de prezenta langa fiecare dintre noi si pe care in nici un chip nu o putem ignora sau subestima:
venirea la domnie a regatului Primaverii.
Si inainte de a incerca sa devenim imuni la manipularea toxica din politica si din presa sau de orice natura ar fi ea, sa ne lasam totusi manipulati pozitiv si constructiv de farmecul primaverii, de urmele pasilor ei tineri si capriciosi prin viata noastra, mereu alta cu fiecare an prin care trece.
Sa ne inconjuram de miresmele crude si de bogatia coloristica ale minunatelor flori din aceste zile, fie ca ele se numesc branduse, irisi, viorele, frezii, zambile, lalele sau orhidee.
Eu voi scalda in lumina si dragoste, alaturi de "veteranele" plantute de apartament, si noua violeta la ghiveci, de un intens mov victorian, pe care am primit-o azi in dar.
Si pentru ca inca mai este ziua de 8 Martie, adresez un cald si sincer "La Multi Ani !" tuturor fiicelor Evei cu care mi-am intersectat pana acum existenta.


Eu cred că suntem un popor vegetal,
De unde altfel liniştea
În care aşteptăm desfrunzirea?
De unde curajul
De-a ne da drumul pe toboganul somnului
Până aproape de moarte,
Cu siguranţa
Că vom mai fi în stare să ne naştem
Din nou?
Eu cred că suntem un popor vegetal-
Cine-a văzut vreodată
Un copac revoltându-se?


Ana Blandiana - "Eu cred"

Pretty Woman (1990) starring Richard Gere, Julia Roberts and Hector Elizondo

OH PRETTY WOMAN - ROY ORBISON - 08/10/1964
3 weeks at #1 - 18 weeks on chart


Pretty woman, walkin' down the street
Pretty woman the kind I like to meet
Pretty woman I don't believe you, you're not the truth
No one could look as good as you, mercy

Pretty woman won't you pardon me
Pretty woman I couldn't help but see
Pretty woman that you look lovely as can be
Are you lonely just like me

Pretty woman stop awhile
Pretty woman talk awhile
Pretty woman give your smile to me
Pretty woman yeah, yeah, yeah
Pretty woman look my way
Pretty woman say you'll stay with me
Cuz I need you, I'll treat you right
Come with me baby, be mine tonight

Pretty woman don't walk on by
Pretty woman don't make me cry
Pretty woman don't walk away, hey, OK
If that's the way it must be OK
I guess I'll go on home, it's late
There'll be tomorrow night, but wait
What do I see
Is she walkin' back to me
Yeah, she's walkin' back to me
Oh, oh, pretty woman


Roy Orbison - Oh Pretty Woman

Niciun comentariu: